RECIBA EL CD EN SU CASA, Y CANTE CON SU FAMILIA

Para envíos a...




EL MESTRE (fragments)



Lo pare i la mare
No em tenen sinó a mi
Me’n fan anar a l’escola
A aprendre de llegir.
Més ai ara tompa tantom
Xiribiri clena tumpena tumpí.
Més ai ara tompa tantom
Xiribiri clon.


El mestre que m’ensenya
S’ha enamorat de mi,
Me’n diu: -No et facis monja,
Que et casaràs amb mi.
Més ai ara tompa tantom
Xiribiri clena tumpena tumpí.
Més ai ara tompa tantom
Xiribiri clon.


Jo n'hi faig de resposta
que no el sabre servir...
-tu em faras com les altres
quan em veuras venir.
Més ai ara tompa tantom
Xiribiri clena tumpena tumpí.
Més ai ara tompa tantom
Xiribiri clon.


Em pararàs la taula,
m'hi posaràs a i vi, les estovalles blanques
com el paper mes fi
Més ai ara tompa tantom
Xiribiri clena tumpena tumpí.
Més ai ara tompa tantom
Xiribiri clon.


No hay comentarios: