RECIBA EL CD EN SU CASA, Y CANTE CON SU FAMILIA

Para envíos a...




PRESENTS DE BODA (complerta)



1. N'hi havia tres ninetes, de la vila són, de la vall d'Ordina, asentades en un banc, de la vila són, de la vila gran.
2. La una brodava seda, l'altra brodava estam, l'altra brodava unes mitges per dona en el seu galán.
3. Totes tres enraonaven: Quan vindran nostres galans? Ja en respon la més grandeta: El meu no trigarà un any.
4. Ja en respón la mitjaneta: El meu no trigarà tant. La petita és en la finestra: cap a França està mirant.
5. Veu venir cavalleria, el seu galan al davant: en duia la sella verda i dos criats al davant.
6. d'atrevida que n'era ja el va esperar al portal. Les primeres parauletes: Per què haveu trigat tants anys?
7. n'hem tinguda forta guerra de moros i cristians. Les segones parauletes: quines joies em porteu?
8. Les joies que jo us porto no sé si us agradaran. No són sabates ni mitges, ni xapins valencians:
9. no són d'or ni són de perles ni tampoc de diamants És una cinta brodada: no l'han feta cristians:
10. l'ha feta una reina mora que hi ha treballat set anys. M'ha dit que no la portessiu sinó tres festes a l'any:
11. l'una és per Cinquaresma: l'altra és per Sant Joan: l'altra per Pasqua florida quan els rosers floriran.


No hay comentarios: